poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Dzień 20 i 21 Walencja

Wszystkie pięć dni podróży odbyły się dzięki blabla car i nie mam wątpliwości co do tego, że był to najlepszy wybór! Ludzie bardzo pomocni! albo byłam "odstawiona" pod sam hostel albo dopilnowano tego abym w 100% wiedziała gdzie mam iść/jechać itp tak żeby na pewno dotrzeć tam gdzie potrzebuje :) świetna sprawa!

W Walencji zostałam podwieziona pod sam hotel :) byłam tam około godziny 12-13, na pierwszy dzień zaplanowałam sobie największą (jak dla mnie) atrakcje tego miasta czyli Oceanarium. Cały kompleks składa się z trzech głównych miejsc, czyli Oceanarium, Muzeum Nauki i Techniki oraz Hemisferic. W trakcie tej wizyty (bo planuje jeszcze jedną;)) odwiedziłam Oceanarium i Hemisferic. Ogólnie całość wygląda tak:


Hemisferic to to miejsce drugie od lewej gdzie w środku jest widoczne pół kuli, w środku tej kuli wyświetlane są filmy na "suficie". Nie można było robić zdjęć (co nie znaczy, że nie próbowałam;)) więc pozwolę sobie zapożyczyć z internetów:


Ja akurat byłam na filmie o poszukiwaniu motyli i badaniu ich migracji, trwało to około 45min, ogólnie bardzo fajne wrażenia oglądając coś w ten sposób:)

Jeszcze kilka zdjęć całości:






Jak dla mnie bomba :) sto razy bardziej wole oglądać takie rzeczy niż chodzić po mieście i podziwiać "budynki", przynajmniej takie odczucia mam w kwestii Walencji, nieoczywiste, zaskakujące, niecodzienne widoki oraz piękno natury to miejsca które u mnie są na pierwszym miejscu, zwiedzanie miast odchodzi na dalszy plan, co nie znaczy, że tego nie robiłam ;)

No a teraz oceanarium gdzie łącznie spędziłam jakieś 6h :)








 


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz